Gratis slaaptest

Hoe ernstig is jouw slaapprobleem? Doe de gratis slaaptest

Ontdek het met de ISI test, ofwel de Insomnia Severity Index. Met deze wetenschappelijk onderbouwde test breng je de ernst van je slaapprobleem in kaart. De test bestaat uit 7 vragen. Antwoord zo eerlijk mogelijk en ga daarbij uit van de situatie van afgelopen twee weken. Met deze gratis slaaptest heb je snel inzicht in je slaapprobleem.

Valt jouw slaapprobleem bij nader inzien wel mee? Of heb jij een probleem om serieus te nemen? In dat geval is het slim om met professionele hulp je slaapprobleem aan te pakken. Iedereen kan slapen, jij dus ook!

Vul nu de gratis slaaptest in

De vragenlijst bestaat uit 7 items. Kies het antwoord dat het meest nauwkeurig overeenkomt met je slaappatroon van de afgelopen twee weken.

1. Moeite om in slaap te vallen
2. Moeite om in slaap te blijven
3. Te vroeg wakker worden
4. Hoe (on)tevreden ben je met je huidige slaappatroon?
5. Hoeveel merken anderen van jouw slaapprobleem, gelet op een vermindering van je kwaliteit van leven?
6. Hoeveel zorgen maak je je over je slaapprobleem?
7. In hoeverre beïnvloedt je slaapprobleem je dagelijks functioneren op dit moment? Denk aan moeheid overdag, je stemming, je functioneren op het werk/thuis, je concentratie.

Wil je de slaapscore ook per e-mail ontvangen? Vul dan je gegevens in. Als je dat niet doet, ga je automatisch naar de pagina met je slaapscore.

Voornaam (niet verplicht)
E-mailadres (niet verplicht)

© Morin, C.M. Gebruik met toestemming van Mapi Research Trust Lyon France. https://eprovide.mapi-trust.org

Meer informatie

Vul je naam en e-mailadres in, dan neem ik contact met je op voor meer informatie of een afspraak:

8 + 5 =

Over mij

Graag moedig ik je aan om te doen wat jij waardevol vindt met een kort coachtraject, een duidelijk doel en een positieve, praktische instelling.

Social

Nieuwsbrief

Aangesloten bij Coachfinder

Tessa Dekkers is aangesloten bij Coachfinder

Testimonial van Carlijn

Het waren erg fijne en rustige gesprekken en ook de informatie die ik via de mail kreeg was erg fijn.

gratis tips in je mailbox!

Meld je aan voor informatie over leuker werken & leven.

blogs

Blogs over beter slapen en een goede nachtrust. Wil je meer weten of op de hoogte gehouden worden? Schrijf je dan hierboven in voor mijn nieuwsbrief.

Van doen naar dromen

Van doen naar dromen

Als het plaatje van het gewenste doel, het gedrag dat hierbij hoort en de ondersteuning die je daarbij nodig hebt, klopt dan is het veranderen van je gedrag echt haalbaar. En hoe vaker je je nieuwe gedrag uitvoert, hoe groter de kans dat het volhouden langzamerhand overgaat naar een gewoonte. Dat is waar je wilt zijn, want dat betekent dat het geen moeite meer kost.

Lees meer
Gekke (zomer)tijd

Gekke (zomer)tijd

Een uur korter slapen oftewel een uur korter thuisblijven. De een heeft last van het verplicht verschuiven van z’n ritme en de ander doet dit zonder moeite. Let er in ieder geval op dat je voldoende nachtrust krijgt, dat is namelijk ontzettend belangrijk voor je gezondheid en je humeur.

Lees meer

Meld je aan voor mijn slaaptips

Krijg 6 weken lang elke week een slaaptip mét opdracht om direct toe te passen.

Dankjewel! Check je e-mail en bevestig je inschrijving.